Followers

Tuesday, March 22, 2011

SBE part 3

[selasa (22/3/2011)]
hari ketiga aku menjalani PBS..
sedar tak sedar dah tiga hari rupanya aku berada di sekolah itu.
cepat betul masa berlalu.

aku mulakan hari ini dengan melihat guru di sekolah itu mengajar murid2 senamrobik.
tapi aku dapat lihat sekejap jer sebabnya aku nak pergi survey p&p guru di dalam kelas pagi tu..


sebelum bergerak ke kelas snap picture dulu!!
~ada cikgu nak tjuk kasut baru!!

guru inilah yang aku nak survey.
beliau merupakan ibu saudara aku..
namanya cikgu mariam
hehhee...
besh tgk cara dia mngajar.
dia banyak bersoal jawab dengan murid2 jadinya murid2 tidak akn tidur di dalam kelas...

cikgu majidah dengan cikgu mia khusyuk melihat cikgu mariam mengajar




selepas itu kami semua melawat kawasan sekolah.
dari satu blok ke satu blok kami bergerak..


hari ketiga baru aku sempat masuk prasekolah..
mereka suma comel2!
aku sangat suka dengan budak sebelah aku nie.
dia ckap banyak sangat.
bila dia dh hbis mewarna,dia terus ambik mainan lego,susun macam pistol...
terus dia sua dekat aku,then cakap,
"tembak kakak!!!"
hahahha...
dia jer yg pggil aku kakak.
yang lain panggil aku cikgu..
~luku kepala baru taw..
hahaaha..


bergambar bersama dengan kanak2 prasekolah.
mereka semua sporting dan suka sangat bergambar..


tengah hari tu pula,guru PK1 cakap tolong ganti kelas tahun 6.
ok...baik..
arahan diterima..

p/s: sebenarnya gambar utk hari ini sangat banyak.kalau boleh nak buh semua tapi bila gambar saiznya besar jadi kena tggu lama..malaz r mcm tu..jadi aku pilih beberapa gambar sahaja...
^_^


2 comments:

  1. owh.. BPS gak.. heheh.. sem brapa nie? anyway.. pbs mmg best lah... x leh lupe perangai dak2 tu.. haha

    ReplyDelete
  2. mia sem 1..
    kira 1st wat pbs..
    mmg besh r lyn bdk2 nee...

    ReplyDelete