Followers

Tuesday, March 22, 2011

SBE part 2

21/3/2011 (ISNIN)
hari kedua aku menjalani PBS di sekolah.
sampai pagi dekat pejabat tulis nama.
lepas itu,kami pergi ushar budak2 dalam perhimpunan pagi..
semua budak2 tengok kami mcm pelik jer..
hehehhehe....





pada hari ini guru PK1 minta kami utk ganti kelas.
dengan sukarelanya kami menerima dengan hati terbuka..

gambar di bwah ini cikgu wan memulakan kelas..hheehe..
memang nmpk kekok mula2.
yela blum biasa lagi nak mengajar kanak2.


budak ini sangat nakal!
ada2 je yang dia nk menyampuk..
(pelajar tahun 5)


saya menjalankan satu kajian terhadap pelajar ini.
tetapi pelajar ini kelihatan malu2 jer..
pelajar tahun 5



kemudian ganti kelas tahun 6 pulak..
macam2 ragam tol depa nie..
gambar bawah ini dengn budak2 tahun 6.
depa nie sangat bising tapi bila nak tgkp gmbr malu2 kucing tol..
XD

suasana di kantin


cikgu2 pon nk mkn jgk!!
lpar nee..
heheeeee


bila ada waktu senggang ini la kerja kami...
^_^


kelas tahun 4 Muadib
aku mmberi arahan, 
"cikgu nak semua orang bangun sapu sampah,kuti kertas2 yang ada atas lantai..cikgu tak mau tengok satu sampah pun atas lantai..!"
dengan hnya satu arahan sja, semua budak2 dalam kelas tuh bgun,sapu sampah,sampai pi cari pnyapu kt tempat..yang tak leh tahan,ada dua budak lap tingkap..wah..bagus trus..terus kemas bilik darjah tuh..
hahhahaa...
~aku buli budak3..kih3



bukti aku dapat ganti kelas dari PK1


tengah hari pulak, kena ganti kelas tahun 4.
kami main teka teki simpulan bahasa..



kring!!!
"cikgu dah boleh balik!!!"
"sabarlaa..kita tangkap gambar dulu nak tak??"
"NAK!!!"





bila budak2 dah balik ini pulak kerja kami..

jadi ini merupakan hari kedua aku menjalani PBS..
tggu aku akan updte hari ke hari mengenai PBS
ok??

No comments:

Post a Comment