Followers

Monday, March 14, 2011

melangkah ke alam baru..

hi guys..
dah lama aku updte blog aku kan..
bukan aku tak nak post,nak..
tpi sblm cuti aku kena submit dua asgmnbt dlm hari yang sama
mana tak kelam kabut aku di buatnya..
mana nak siapkan asgmnt..
nak pikir pasal kertas kerja nk gi singapore tu lagi.
aduhhh...
poning o0o0o0o...
penatnya tak payah nak cakap daaa...
penat sangat2..

mggu ini mggu cuti pertengahan semester..cuti sama dengan budak2 skolah..
jadinya aku sudah berada di rumah..
bila dh meningkat umur nie..ramai lak kawan2 aku melangkah ke alam yang baru..
ada seorang kawan aku di IPG baru jer kawin hari sabtu yang lepas..
ada jugak kawan2 lama aku masa sekolah yang dh bertunang..
tahniah ea kawan2...
aku tumpang gembira dengan kamu semua..

aku bila lagi ea??
hahahaa...
boleh berangan je la cik mia oii..
sapa yang tak nak kawin kn..
tapi apa2 pon aku nak tamatkan pengajian aku dlu
dan menjadi menjadi seorang guru..
baru aku akan fikirkan semua itu..
andaikan jodoh aku awal atau lambat,aku terima...
dah takdir....

^_^

No comments:

Post a Comment