Followers

Wednesday, April 6, 2011

haiiii..apa nak jadi nee....aishh...

 salam...
satu malaysia!!
hahhaa..
agaknya dah sebulan kot aku ngadap benda alah..
last yang aku post pasal SBE part 3..
itupon sekerat jalan jer
aku tak sempat nak update pasal SBE aku untuk hari keempat dan hari kelima kau dekat sekolah..
aku agak sibuk sejak kebelakangan ini..
jadi aku tak sempat nk update blog aku..
dengan nak submit asgmnt lagi..
Fuhhh! tekanan mental btol nak siapkan 5 asgmnt dlm masa seminggu..
tapi atas consider yg diberikan oleh lec aku..ada dua asgmnt perlu hantr lewat ckit..
tapi...semua itu telah selesai..
pergh...lega siott..
cuma sekarang ini tinggal lagi satu asgmnt sahaja..

HHAAACCUUUMM!!!
bersawang tol laaa blog aku ne...
sampi bersin aku dibuatnya..
yela.dah lama tak menjenguk blog nie kan..
jadi tak da sapa la yang sudi nak mengemas blog aku nee..
hehehe..






 kelmarin 06042011 dan termasuk hari ini 07042011
aku melakukan sesuatu yang tidak pernah aku lakukan sebelum ini..
~CeH!! baik kan aku nee..hehe

aku melanggar peraturan maktab aku..hehehe
maktab aku amat melarang sekali pemakaian shawl ke kelas.
hanya tudung bawal biasa sahaja boleh dipakai ke kelas.
tetapi di atas kemalasan aku nak iron tudung empat segi itu..
aku mengambil keputusan memakai sahaja shawl itu..
hahaha..lantak r..asalkan tak serempak dengan En.LanLan (panggilan untuk lec disiplin di maktab aku..)

disebabkan aku dah lama tak snap gambar..
ketagih la kot..
apa lagi snap picture mia banyak before gerak ke kelas..hehhe..
(06042011)




haaaa.yang ni la berlaku pada hari ini (07042011)
masih lagi langgar peraturan..
tapi kali nie aku tak pakai shawl tapi pakai tdung ala2 tudung ekin dengan inner tdung..
yang tuh pon tak boleh pakai masa nak pegi kelas..
biar r..asalkan aku pakai tudung...
~jadi degil sekali-sekala..

time kelas WAJ 3101 iaitu kelas TITAS
boring r...
disebabkan itu juga aku mula dengan gila kentang aku ne dengan snap pix banyak..
banyak pix yang aku ambik tapi aku cuma leh upload beberapa shaja ler..
malas nak upload..nak tggu loading lambat sangat..

 gmbar dekat bawah ni,pika ngn zati..
pika tu buat2 jer tulis nota.sebab dia tahu aku snap gmbar dia..hehee


huda dengan wan..
budak kaki bising dalam kelas aku..
suka sangat sembang time lec duk ngajar..
>.<
hahaha


kakamaly dengan aku..
hehehe...


bermulalah aktivit gila kentang aku..
heheheh




sikit je k..
malaz nak upload banyak..
hehehe..
yang nie pulak gambar meja aku..
kt atas meja sudah pasti akan berselerak..
hahah..
yang penting sekali buku hijau tu..
buku rekod kehadiran pelajar..
~leader kn..ambik kehadiran bdk2 kelas aku


setakat di sni dlu..
daaaaa....

No comments:

Post a Comment