Followers

Saturday, April 7, 2012

riang ria bersama kanak-kanak riang ^_^

hampir sebulan tak update blog..
malam nie...
malam dgn penuh kemalasan yang teramat sangat...
hatiku tergerak tuk updte blog ini..
kalau nk diikutkan byk bnda yang aku nk ceritakan... tapi aku pilih satu cerita saja.ea..
hari rabu yang lepas..kelas aku ada buat amali dengan kanak-kanak prasekolah.
hal ini bermakna kami perlu mengajar kepada kanak-kanak tersebut dalam masa 20minit..

macam sekejap je kan 20 minit tu..tpi bila dh mula mngajar..rasa mcm lama je nk hbis 20minit tuu..
but apa2pon kami semua bersuka ria mcm kanak2 riang..hihiii...
malas nk cerita panjang..just tgk la gmbar2 kt bawah nie betapa riang ria kami semua..








mohd irfan.. umur 3thun lbih..budak yg suka ikut mood..
-_-

peha aku dijadikan kerusi oleh mereka..
-_-

adegan menyayat hati..
cikgu dia yng buat..sy xbuat pon..
dia yg buat la cikgu!!
huhuhuuu... T___T
sian budak yang kena buli tuu..


muka lepas ngis


i love dis girl..
hope one day aku dpt bby cute as her















my bofiee.. -amir-
haahhaaa....budak yg paling nakal sekali..haha

p/s: for information.. kesemua kanak-kanak nie umurnya around 3+ and 4+
       - kecil2 lagi dh pandai bergambar..aihhh..

1 comment:

  1. riang ria raya bersama kanak2 rebina .. betol2 riang nieh ..! hek3 ...

    ReplyDelete