Followers

Wednesday, March 7, 2012

bLink! bLink! bLink! ^_^


assalammualaikum...
hari nie rabu.. 7hb mac 2012..
setelah selesai kuiz EDU 3104 tepat jam 4 ptg..
aku dan ieka terus meluru ke jabatan hal ehwal pelajar (HEP) untuk melihat sama ada bungkusan yang dikirimkan kepada dah sampai atau belum.
agak tergesa2 juga ke sana kerana aku ada kelas hubungan etnik selepas kuiz..
jadi aku perlu mengambil dengan segera bungkusan tersebut..
setelah melihat ada nama aku dalam buku surat berdaftar, aku meminta ika untuk mengambil bungkusan tersebut..hhehehe... ika pon katanya nak ambik bungkusan juga tapi barangnya belum sampai lagi...

kemudian, kami trus mendaki tangga untuk ke kelas.
masa mendaki tangga... ika meminta aku untuk membuka bungkusan tersebut...
pada asalnya nak buka dalam bilik.
demi tak mahu menghampakan permintaan seorang sahabat, aku terus membuka bungkusan tersebut...
di dalam bungkusan itu terdapat 5buah buku.. 4 buah buku cari kata dan sebuah buku smart heart.. dan ada lgi satu yang membuatkan aku terharu apabila membuka satu bungkusan kecil tersebut. ianya seperti rantai tangan yang mempunyai perkataan "NAZIRULNAJWA" ada bentuk love pada tgh2 tuu.. ianya berwarna hitam putih...hal ini telah membuatkan gelang itu tampak elegen...
kemudian terus masuk kelas hubungan etnik..

skema plak aku hari nie ea...
hahhaha...okla..bungkusan itu sebenarnya daripada seseorang..
aku ada letak beberapa gmbar di bawah..jadi boleh tgk ea..
^_^






dear, thnks ea sebab bgi sume nie kat aku ea..
^_^
1437

No comments:

Post a Comment