Followers

Thursday, April 26, 2012

KAKAK ^_^

assalammualaikum wbt..
entry for today is the sisters...
sejak mula aku masuk IPG nie aku telah ditemukan dgn kakak-kakak dan juga memerangkap sebagai rumate ku..
agak terkejut pada mula-mula masuk mktb nie..
sebab dapat rumate dgn senior.. 3 org skli gus plk tuhhh..
hohohooo..
mmg muka bajet innocent la masa mula2 masuk tu
bila dah lama2...ermm..faham2 ja laa..hahhaa

secara automatik aku ada 3 kakak sekali gusss..
hebat..hebat..
aku menjadi rumate dgn mereka selama satu thun stgh..elok2 aku hbis foundation..
sbb depa kena pindah blok..huhuu..


 meh cni aku kenalkan kakak-kakak kuu..
dari kiri : kakjera, kakmaisya, kakyan dan aku
^_^






p/s: - nie kali pertma snap picture sekali 4 org..sebelum nie xdpt pon nk tgkp gmbr sekali..
      - teringat kita buat sandwich sama2..
      - jamuan bilik la kononnya... hahaha
      - apa2 pon mmg besh la jadi rumate ngn kakak-kakak kalian.. daripada xpernah rasa xda kakak trus 
        dpat rasa perasaan bila ada kakak dlm hidup..  ^_^

No comments:

Post a Comment