Followers

Saturday, April 28, 2012

lelaki dalam hidup ku..

sudah menjadi lumrah wanita memerlukan lelaki sebagai pelengkap hidup..
wanita memerlukan lelaki untuk disayangi, dicintai dan dibelai dengan penuh kasih sayang..
dan juga sebagai pelindung hidup wanita tersebut.....
serta dikatakan bahawa wanita adalah pelengkap hidup bagi seseorang lelaki..




entri kali ini bertajuk lelaki dalam hidup ku..
gerangan siapakah yang aku maksudkan untuk entri kali nie??
ermmm..msti ramai yang teka kekasih aku bukan???
haa...cepat ngaku cepat..haha
nak tahu tekaan kalian betul atau tidak..jom scroll bawah..




 mari kenali lelaki dalam hidup aku

lelaki di bawah ini bernama mohd farid bin ismail
beliau merupakan anak sulung kepada tuan hji ismail ahmad dan hasnah bt hashim.
memerangkap abang sulung ku yang diberi gelaran ALONG


lelaki yang kedua..
beliau ialah mohd faizal bin ismail
anak kedua tuan haji ismail ahmad dan hasnah binti hashim..
beliau merupakan abang aku yang kedua..
JAN merupakan panggilan mesra antara kami..
meskipun beliau sangat garang tetapi dengan aku juga dia mncri tmpat untuk bergurau dan usik mengusik
^_^

 lelaki yang ketiga ini adalah mohd arif bin ismail.
anak ketiga kpd tuan haji ismail ahmad dan hasnah binti hashim.
memerangkap abang aku yang ketiga.
gelaran mesra beliau ialah AYEH.


lelaki yang paling penting dalam hidup aku..
beliau adalah tuan haji ismail bin ahmad.
suami kepada hasnah binti hashim..
beliau merupakan ayah aku..atau gelaran yang sering aku gunakan ialah ABAH..
abah merupakan pendorong utama aku..
beliau sangat tegas dalam membuat keputusan..
jarang sekali aku melihat ABAH memarahi anak-anaknya..



aku sayang lelaki-lelaki yang hadir dalam hidup aku selama 21 tahun aku di dunia ini..

meskipun satu hari nnt ada lelaki lain yang akn hadir dalam hidup aku yang bakal memegang gelaran suami..
aku ttp tidak akan berpisah dgn lelaki-lelaki tersebut...


AKU : abah, satu hari nnt kalau org kawen, sapa yang akan akad nikahkan? tok imam atau abah sndri??
ABAH : abah sndri yang akan akad nikah dengan bakal suami kau..sebab kau lah satu2nya anak perempuan abah..

^_^

No comments:

Post a Comment