Followers

Tuesday, June 21, 2011

ketika musim asgmnt belum menjelma lagi...

21/6/2011 (selasa)
hari kedua semester dua..
disebabkan dah xde keje sangat n terlampau boring..
aku ngn dak esya pon mencari keje..
hahahaha..
keje yang menyeronokkan..

~kalo korunk nak ushar blog member aku klik la nama kt bawah nie

kebetulan aku bawa inai dtg cni...
si dak esha ni nak pakai inai..
aku bawa la kt dia..
then dia pon pakai inai macam org nak kwen..
yang penuh kt jari tuh..
bukn kt kuku sjer..
tiba2 aku rasa nk try pakai juga..
aku pon taruk inai juga la kt jari aku mcm mna si dak esha ni buh inai..
dalam setengah jam saje kami gi basuh tangan..
tgk2...
mak aiiiii..merah siot!!






cuma sygnya takde cincin emas jer..
hahahaa..
berangan nak kawen..
~mak nak kawen!!!
nak kawen dengan anak raja!!
hahahahaa...

p/s: inilah keje kami sementara musim asgmnt belum tiba lagii....


   

No comments:

Post a Comment