Followers

Tuesday, June 21, 2011

bermulanya semester 2 Program Ijazah Sarjana Muda Perguruan (PISMP)

 semester dua telah bermula secara rasminya pada hari isnin yang lepas iaitu pada tanggal 20/6/2011
~haiii..lmbat tol nk updte..bru sekrang nk updte sal new semester neh..hahahah

sekarang nie aku still lagi tahun 1 degree tetapi dah semester dua pada kali ini..
jadinya pada semester ini kemungkinan, bukan mungkin dh... sememangnya akan sibuk mengalah PM...hahhaa...
semester lepas aku menjadi ketua.. tetapi aku telah meletakkan jawatannya dan menyerahkan jawatan ketua kepada rakan aku untuk menjadi ketua pada semester dua ini..

~untuk pikah> selamat menjalankan tugas KU pada semester ini ok?? relax2 sudaa...jangan banyak pikir... enjoy jer terima arahan.... ^_^

kerja semakin bertambah.. subjek juga bertambah kepada 8 subjek.. dn paper exam pon akan bertambah menjadi 5 paper..
huuuuuu..........
~dalam masa yang sama duit pon semakin banyak keluar jugak la nnt ea...

pengajian aku akan tamat lagi 6 semester lagi ataupun lagi 3 tahun...
mak aii... sabar je larh nk tggu 3 tahun tuh...
nak habiskan satu tahun pun dah ckop menyeksa jiwa raga...
memerlukan kesabaran yang sangat tinggi....
Fuh....!
~sabar3.

tekanan yang sangat tinggi yang perlu dihadapi oleh semua student yang mahukan IJAZAH..
agaknya mcm gambar dekat bawah ne la kot...
kn3??





   

1 comment:

  1. semoga berjaya dan mendapat keputusan cemerlang. terima kasih sudi jenguk blog KCB :)

    ReplyDelete