Followers

Monday, June 20, 2011

hey kawan! thanks tau!!!


comei tak bear pink kt atas tuh??
hahahaa....
comel kn??
bear ne bukan aku beli bukan pakwe kasi taw..
ini bear my besfren yang kasi..
bear ini present tuk aku sempena birthday aku bulan 3 hari itu..
memandangkan time tuh aku tak da di rumah..
jadi dia bagi time aku balik cuti bln 6 hari tu laa...
besar...

sampai dh penuh dah bear2 pemberian orng atas katil aku..
sampai sempitla ruang aku nak tidur atas katil single mingle aku tuh
penuh dgn menatang tu jer..
tgk la gmbar dekat bawah tu...
makin bertambah menatang atas katil aku tuh!
~sengaja nk kasi kamu semua sengetkan kepala tuk tgk gmbar menatang tuh...
^_^






azam baru nak habiskan satu buku novel yang betajuk 7 hari mencintaiku yang tebal sangat..
ada dalam 1048 muka surat
FuH! tebal tuh.....
huhuhuuuu..



~tebal kn??

No comments:

Post a Comment