Followers

Tuesday, February 21, 2012

TOLONG LARH!!!!!





tolonglah,
cukuplah selama nie dgn apa kau telah buat
aku dh cukup tertekan..

aku dah tak sanggup lagi..
jangan sampai aku lakukan something yang kau xsangka nnt..
selama nia aku boleh bersabar dengan kau
dengan apa yang telah kau lakukan kepada aku
aku sdikit pon tak pernah kecoh kt sapa2
tapi kenapa kau kecoh dkt org??
tak malu ke??
sampai kawan aku pon kau kacau..
 tolonglaa....
jangan babitkan sapa2

aku ada kehidupan aku sendiri..
kau pon ada kehidupan kau sendiri
tolongla..
aku nk hidup dalam dunia aku
aku skit pon tak pernah sntuh pasal peribadi kau
aku tak pernah burukkan kau dekat spa2 pon.

TOLONG LARH!!

p/s: kpd org yang berkenan tlg fhm dgn keadaan aku..

2 comments:

  1. pergh..
    fiq klu jum pa jenis cam org yg mia maksudkan kat atas tu, mmg fiq menyampah...
    haish.. geram giler..
    ras anak flush jerk muka org tu dlm lubang jamban, lepas tu pam dua kali.. (eh..over lah plak..sorry...

    btw, thx for the link utk vanilla coklat.. :)

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    kan bagus kalau fikri tlg sumbatkan org tu kt lubang jamban..
    kn3??
    >.<

    ReplyDelete