Followers

Monday, February 13, 2012

ORIGAMI TIME!! ^_^

salam..
setelah satu bulan lebih aku tak meng"update" blog, baru kali nie aku mendapat hidayah untuk update blog nie..
hahaaa...sebelum nie aku rasa "lazy" sgt nk update blog aku nie..
tak tahu la kenapa.. nak kata dah muak dgn blog nie..blom lagi terpikir nak buang..still sayang lagi..
cuma tak da idea nk update pasal apa..

ok..berbalik kepada entri aku kali nie..
benda alah nie la yang membuatkan hati aku terdetik untuk update blog..
making origami..
sebelum nie aku pernah jer buat entri pasal origami niee..

origami2 yang aku buat untuk aku jadikan ia sebagai Alat Bantu Mengajar (ABM). lec aku ada minta untuk hasilkan satu ABM..jafi aku dengan rumate aku terpikirla nak buat oriami nie untuk konsep tambah bilangan binatang mengikut warna..just simple... nak rahu aku buat origami apa..
scroll down......

 teka la sapa saya.....



CAKK!! 
saya la katak..katak yang berwarna warni..
hi3..
^_^



di samping itu juga, aku ttp mnghasilkan origami crane aku nie juga..
dah aku igt buat burung crane ni jee..




No comments:

Post a Comment