Followers

Saturday, February 18, 2012

grrrr.....




tahun ini merupakan tahun yang penuh dugaan bagi diriku..
macam2 telah menimpa ke atas diri ku..
mungkin apa yg telah terjadi ada hikmahnya disebaliknya..
kita sebagai hamba Allah tidak perlu cepat melatah dengan apa dugaan yang menimpa ke atas diri kita
tetapi kita berdoalah agar segala musibah tidak lagi melanda kepada diri kita.

xpela cik mia oii..
sabar je la ek.
kadang2 aku bersyukur kerana aku mempunyai satu sikap yang positif..
aku ni kdg2 jenis sabar je apa yang org lain buat kt aku..
tapi kdg2 aku jdi cpt marah juga
tapi sifat sabar yang ada pada diri aku nie sgt kuat berbanding dengan sifat pemarah nie..
jdi dgn bersabar kita dapat berfikir dengan rasional..

ermmm..... bersyukur la dengan apa yang ada sekarang..
mgharapkan sesuatu yang lebih baik pada masa akan dtg.
serta mengharapkan apa yang telah dirancng dimakbulkan oleh Allah..

^_^

No comments:

Post a Comment