Followers

Wednesday, October 5, 2011

sabar

segala keperitan ku lalui dengan tabah...
apa yang hanya ku mampu lakukan hanyalah SABAR.
itu saja KEKUATAN yang ku ada sekarang..
tetapi tidak tahu akan bertahan selama mana..
ku mohon agar ALLAH kuatkan hati ku menerima segala dugaan onak duri dalam kehidupan.
akan ku teruskan hidup ku walaupun ada kalanya rasa sembilu di hati..
bersabarlah wahai hati..

walaupun orang di sekelilingku melihat ku seperti seorang yang tiada apa2 masalah,ceria,suka gelak, suke main2 dan macam2 lagi..
itu memang diri aku..
aku tak pernah tunjukkan kepada rakan2 ku rasa bila diri nie menangis,sakit,rasa perit..
aku tak mahu tunjuk semua itu..
walaupun depan keluargaku sendiri.
mereka turut tidak pernah melihat diri nie cry2... =D
aku tak mahu orang lain susah tentang diri ini..
biarlah....
orang nampak aku hepi..
sebab aku nak orang lain pun hepi....

 ^_^

No comments:

Post a Comment