Followers

Monday, October 10, 2011

PROGRAM SUKARELAWAN MUDA MUDI JIWA MALAYSIA -hotel Avilion Legacy, Malacca-

pada tanggal 8 oktober 2011 berlaku satu program yang dinamakan Program Sukarelawan Muda Mudi Jiwa Malaysia... bertempat di Hotel Avilion Legacy, Melaka.
aku dan rakan2 yang terpilih menjadi sukarelawan untuk program nie..
first2 fikir program apa r nie... ermmm..main redah je larh..dah maktab sruh pegi..pegi je larh kan..
boleh dikatakn dalam 500 guru pelatih maktab aku yang terlibat dalam program nie...




masa nie tengah tggu bas dtg jemput bawa gi hotel tu..
padahal hotel tu dekat je pon dgn maktab aku..tak jauh mana pon..




haaa....masa nie la yang aku paling sukaa...
sampai jer hotel terus makan...
yum..yum..yum...
dah makan free takkan tgk je kan..
kita bedal je larh apa yang ada depan mata kan..
dah la kat hotel mahal pulak tuh...






cuba tgk gambar kat banner tuh??
kenal kan??
dia lah yang merasmikan program nie...
bangga kot..
heeheee


akhir kata aku bangga jadi sukarelawan demi menjaga negara tercinta.
^_^

No comments:

Post a Comment