Followers

Wednesday, January 19, 2011

Kerianganmu Kesukaan Hatiku

Kerianganmu kesukaan hatiku...
cm pelik je kn entry aku kali nie..
ayat ne aku kidnap dari lec aku(dr.K)
beliau sllu kata dlm kelas aku,
"ketakutanmu,kegelian hatiku,
kesukaranmu, kesukaanku,
kepayahanmu, kesenanganku"
kalau nk diikutkan byk lagi.
tapi aku dh xigt sbb dia dh xajr kelas aku tahun ne..

haa...entry aku kali ne khas aku wat tuk bdk2 kelas aku..
bdk2 kelas aku ne pntang seorang dua berenti mesti suma  berenti jgk..nmpk cm de meeting penting jer..
tu la kelas kamu, PISMP PRASEKOLAH
kami akan sntiasa bersama walau dimana juaaaa.........
hehehee....
bdk2 kelas aku ne time ada lec jer bukan main senyap,baik yang teramat...
semua wat muka innocent..
tapi bila xda lec,Ya Rabbi... budk2 tadika xbising cm kami..
kecoh satu kelas..termasuklah aku sekali..

bdk2 kelas aku tersangatlah riang,happy go lucky!
yela..nama pon ckgu prasekolah
msty la kna happy2
nnt kn nk kna ajar bdk2 prasekolah..



lagi stu,bdk2 kelas aku ne pantang nmpk cermin, mula belek tudung masing2..
depa pon pntng nmpk camera..
time tuh la mulalah model2 mula berposing..
hehhehee....







aku ngn yus(dia penolong aku)

me n her again(my PA)
hahhaa..



pics2 kt bwh ne lak...aku smpt snap sblum bermulanya kelas PRA 3102..
kelas ne dekat dgn taman permainan yg dikhaskn tu bdk2 tadika jer..
tpi bnda alah ne mnjadi mangsa kami..
hahhaha..
zatiey kechik yg comeiii







berlatarbelakangkan blok akademik IPG KPM



pika with me...


nur shafiqah (kanan) + amirah (kiri,akula tuh)
= nurshafiqah amirah (yg duk bwh tuh)

cikgu nurshafieqhah amira



kami cikgu PRASEKOLAH!!
HOrEYY!!!
^_^

No comments:

Post a Comment