Followers

Tuesday, September 27, 2011

all about the girls......

salam semua!!!
dalam kesibukan nak menyiapkan asgmnt2 yang berlambak sempat juga aku buka pokcik BLOG aku neh..
dah lama aku tak jenguk...
compem merajuk punyer arh..

tetiba jer dtg mood lalu berkata-kata "mia...gi lerr buka bLog MiaNajwa tuu...dah berhabuk..bau hapak..."
jadi aku tergerak hati nak update blog aku ne...

kali nie aku kasi entry pasal bunga-bunga dalam kelas aku..
bukan bunga yang duk jual kedai tu or bunga tepi jalan..
tetapi bunga ini bunga mekar yang masih berkembang dan bakal menjadi guru...
member2 aku lerr..
disebabkan tempat belajar aku diberi nama IPG Kampus PEREMPUAN MELAYU..
makna kata, kesemua student adalah PEREMPUAN..
makna kata juga.. member2 kelas aku semuanya PEREMPUAN...
haihh....

dengan ini aku ingin memperkenalkan seorang demi seorang budak-budak kelas aku..
pertama...

namanya, nurnabillahhuda binti rosdan...boleh panggil Huda jer..dia orang Betong, Pahang...
status: TAKEN.. ^_^


haa...yang nie plak, namanya Siti Hajar Binti Mokhtar.. pgl hajar,jar,xpon JAJA..hehee.. dia orang Raub,Pahang.. si JAJA nie suka beri idea2 yang sgt kreatif.mmg besh r kalau buat kerja ngn dia..kerja giler2..haha...
dan dia juga suker berjaga malam..betol ke??


the pretty one..Wan Amirah binti Wan Hussein.. budak2 kelas aku pgl dia Wan.. nama kt Fb dia Miera Hussein.. hehee..dia berasal dari port dickson..orang n9... wan nie mmg mnt korea r.dai la yang penyebar korea dlm kelas ktowng..dan lagi satu kalau bab-bab bergaya serah jer kat dia..mmg dia expert r..
^_^


haaaa....nie diaaaa...budak melaka....nama: Intan Yusnani bt md yusuf..pgl Yus jerr..
dia la satu2nya budak melaka dalam kelas aku..
aku suka kalau dia wat presentation..
cara dia explain sgt clear dan sng faham..


cek mai oi cek mai... orang kedah mai dah..
nama dia, Nur shafieqhah amira binti shaari.. orang kedah... pgl syekah jaaaaa.....
status: TAKEN....


mek kelatee... nama: nurafieqa binti zurkfli..ore kelateee..ore pgl dio mek...


antara bdk kelas aku yang rapat ngan aku.. 
siti aesyah binti mat jusoh..pgl ecah jerr.... tempat aku bergosip...tempat luahan hati dan perasaan..CEH!!!
orang kelantan gak nie...
status: TAKEN!


nursyuhaida binti sahari nama diberi...leh pgil syu jerr..org terengganu...
doktor kami..kalu kami sakit...hhehehe..dia larh yang kami cri..
"syu!! ade ubat tak??"


siti hajar binti harun..pgl J...
org KL gituuu...


kakak sulung kami..
nurshafinah atau kakina...
org perak...


ketua unit kami...
nur shafiqah binti abd razak...
atau pika.....
orng perlissss.....



sofiah binti ahmad..atau pia..
org kedah...

bdk plg kecik dlm kelas aku..
nurul izzati binti shamri..pgl zaty
org terengganu...
suker cakap byk...


norhasanah atau kaksanah..org kelantan.......
byk ckap jugak budak nee...
heehee


mari fokus org yang duk depan sekali..
nama dia nor izah..pgl izah...
kalau takde si izah nie suram kot kelas kami..
sebab dia suka buat kami semua ketawa...


suraya binti nawi..
kaksuuu..
org kelantan..
status:TAKEN..


noramaly afiqah..aku pgl dia kakamaly..org sermbn
dia pernah dikenali sebagai pembangkang.sebab dia memang kuat membangkang..hehehe...


fokus dekat org yang tgh suap tuu..
nama dia norashikin atau pgl ekin...perlis maii..
dia nie jenis steady and relax jer..
di antara budak kelas aku yang suaranya kuat...


budak plg comel dlm kelas kami..
syahirah atau syira..pensyarah pj kami telah memberi gelaran kpd dia kakchik..sebb dia kecik..
dia la tukang translator kami..
sebb dia mmg terror BI lerr.
dia duk dkt ngn sepang...


and lastly...
amirah najwa binti ismail atau dikenali sebagai mia..
ehhh..aku la....
hahaaha...
aku mai dari kedah..jauh knn..??


ok...ckup 20 org budak kelas aku...ada yg berkenan??
sila hubungi MiaNajwa...
^_^

4 comments:

  1. alololo..comotnye + comelnye sayaaaaaa..lalalalala..:P

    ReplyDelete
  2. uih....gmbr zaman muda2 tuu..
    bukan sng nk tgk tuu..
    hehehhehe....

    ReplyDelete
  3. hihihiii....nk mintak yg name suraya nawi tu bleh x...?hihihiiii....

    ReplyDelete
  4. Kpd. Ja orang Kedah

    Ja ja mere pajjepan
    Ka heja kisi penadan

    ReplyDelete