Followers

Sunday, May 29, 2011

i'M h0ME!! ~asal balik rumah jer mesti ada barang baru dalam rumah...


 h0me sweet h0me!!
akhirnya aku menapak jua tapak kaki dalam rumah aku nih setelah 3 bulan aku tak balik..
kawan2 aku semua dah lama kot hepy gedik2 duk rumah..
aku jer bru tergedik2 terhegeh hegeh seronok balik rumah...
hahahahha....

alkisahnya....
lepas jer keluar dari "penjara" kesygn, aku terus ke shah alam..rumah pakcik aku,..
kebetulan parents aku pon kebetulan dalam perjalanan ke shah alam..
jadi aku tak balik kedah terus laa...
sebabnya, sepupu aku kahwin..
so, kena attend r kenduri tuh walaupn tak rapat sangat dgn sepupu tuh..
~sape sruh tak selalu balik kg...haahha..

aku sampai rumah dh nk dekat magrib..
aku lah org 1st yang gedik2 nak masuk rumah aku..
hehehe....
masuk je dalam rumah, aku nampak dua kerusi dan satu meja bulat yang sebijik dalam hotel..
~xde gambar...malaz nak snap..
dengan selambanya aku cakap dekat mak aku,
"eh! awat beli kerusi nih! wat menyemak jaa!"
hahaa.....
bila aku balik rumah jer msti ada barang baru dkt rumh..
mcm aku balik cuti bulan 3 ari tuuu...
~peti ais baru...
rewind lagiii..
time aku balik cuti raya cina,
~tv LCD baruuu...
~laptop baruuu...
haishhh....
macam2....
apa apa pon tak kesah larh..
rumah sapa??
rumah mak abah aku jugak kn..






No comments:

Post a Comment