Followers

Wednesday, May 25, 2011

exam DEGREE memang umpph r!!


assalammualaikum wbt..
salam satu malaysia!!
^_^

dah lama aku xupdate blog kesayangan nie.
aku sibuk ngn en.EXAM yg nak sgt dating ngn aku ne..
jadi nak tak nak aku kenalah dating...
kalo tak dating alamatnya, GAGAL lerr....huhuhuuu
tahun nie aku dah melangkah masuh ke alam ijazah..
ini tahun pertama aku..

aku baru jer semester satu dan aku dah nak tamatkan semester satu nie..
dengan berakhirnya exam pada hari ini maka semester satu DONE!!
tak sabar nak masuk semester dua lak nie...heee
dulu aku memang takot siot nak masuk alam degree nie..
ramai yang cakap bila dah naik degree nie kerja makin bertambah..
dengan nak siapkan asgmnt...dengan nak siapkan fail...
takde fail dengan bangganya MQA membatalkan degree kami..
~xmo3...kami nak ijazah...

setakat nie alhamdullilah aku mampu nak menghadapinya..
yelah...baru semester satu kan...takde apa sangat yang nak dirunsingkan...
tapi STILL manyak kerja o0o0o0...
tapi aku suker buat buat takda kerja
so kepala takdalah serabut sangat..
tambah tambah time nak kena presentation...
heheeeeeee..
hari hari kena wat presentation...
mana syiookk...nak lecturer yang presentkan baru masyyuukkk.,..hehhehee.
~ngdeeee...

exam aku bermula khamis minggu lepas..
paper pertama aku mengenai Falsafah Pendidikan Kebangsaan..
hohohoho...belajar falsafah tuuuuu....
aku buat falsafah sendrik ler lam paper tuh...
susah o0o0o0o belajar falsafah niee..
~tu laa..lam kelas buat kerja lain...
heeee....
paper kedua pulak mengenai Perkembangan Kanak-Kanak...
subjek nie aku suka sebab belajar pasal kanak kanak berkembang dari dalam rahim sampai la remaja...
^_^
paper ketiga paper major aku Prasekolah (pendidikan asas awal kanak kanak kot)
heheheee....boleh tahan la paper nie..sebab spot masuk sebijik sebijik...heheee
paper yang terakhir juga mengenai paper major aku ( kurikulum prasekola)
sangat susah.....huhuhuuhuh.....

memang sedap betullah aku goreng....
sampai hangit pon ade jugak..
bila dah exam ala2 degree nie memang melenguhkan tangan aku nak menyiapkan esei yang panjang tuh.
sampi berketar jari jari aku nie haaaaa......
pecah otak nak jawab soalan semua tuh...

apa2pon cik mia..
ini baru permulaan..
untuk semester yang akan datang kau kena buat yang terbaik taw..
takmo malaih malaih dah...
kerja asyik nak makan jaa...
badan tak gemok gemok pon...

sekarang nie aku dah tak sabar2 nak tunggu cuti semester..
kawan2 kau yang duk uitm sumenya dah nak habis cuti
aku jer baru nak start cuti...
aku kan cuti ikut budak sekolah..cuma kali nie aku cuit 3minggu...hehehe
tak sabar nak blek umah!!!
nak tidoq puas2 kat umah..





No comments:

Post a Comment