Followers

Thursday, February 17, 2011

babe... are u ok?? tlg doakan dia agar selamat...


beberapa hari yang lalu aku dapat berita mengenai sepupu aku iaitu majidah kena operation sebb ada ketumbuhan dkt chest..
what?? ketumbuhan....??! Ya Allah....
memang xsngka langsung...
dn aku xthu langsung
dia igt aku thu..
bnde dpt detect thun lps..
maksudnyer dia dh thu lme dh hal ne..
kesian nyerr...
and aku bru je dpt thu..
im sorry babe sbb xde spe pon ckp dkt org yg oon skt...

majidah ne antara sepupu yang PAAALLIIIINNGG aku rapat sekali..
dari kecik smpi la skunk kami xpernah berenggang..
nma mnja dia oon..
ya...nama dia comel kn.
secomel orgnyer..
rmi pnh tnyer kmi..
"ampa ne pnh gadoh x?"
gaduh??
kami ne dari kecik yg sllu mndi sma2 main sma2 xpernah bermasam muka, gadoh or wat else...
kalu nak wat masam muka tuh hanya lakonan semata2
hahahaa...

skunk dia sakit...
aku kol dia pagi tadi, dia ckp dia ade operation ari ne..
suara sgt sayuuuu..
xmcm biase..
aku rse cm nk nges jer dgr suara dia cm tuh..
then i asked her,
"babe..are u ok?? hahaha...."
 dia ckp...
"msty la ok..xde ape pon...tgk leh gelak2 lagi ne...!!"
gelak dia bkn gelak sperti biase ttpi gelak yg lemah...

mgkin dia nk cover takot....
dia de post dkt FB aku..
"meh dtg teman oon dkt hospital..oon takut....."
huhuhuu..
nak gi macam babe, org duk jauh...
klu duk dkt umh dh lma dh pegi teman..
then i said to her,
"pegi korek gmbar owg ngn apit..pastuh wat peneman..for sure hilang takot punyer...! caya la babe!!"
dia ckp....
"ngarut jer!"
hahaha..
im juz wanna make her happy with my words n she will not remember that she sick..

ape2 pon doakn la agar dia selamat dan mmpu senyum dn sengal seperti sedia kala...
i miss the old of her...

>.<


2 comments:

  1. smoga majidah selamat dari dan sihat mcm dulu..huhu..lame x jmpe majidah kn...

    ReplyDelete
  2. hope x lame g die get better....aminnnnnn

    ReplyDelete