Followers

Wednesday, December 14, 2011

unmatured

salam......
penuh dengan sawang noh blog aku nie...
yelaa dh berkurun kot tak updte.
jadi disebabkan nak cuci sawang nie aku updatela satu post...

"unmatured" entry aku kali nie......

hal nie berkisahkan mengenai budak yang baru nak kenal alam remaja..
kalau nak diikutkan remaja nie masih agi dalam kategori kanak2.
aku heran taw budak2 sekarng nie..
semua nak berlagak dah besar...kononnya dah ckop besar r dalam hidup..
dah boleh buat apa saja...
hohohoho....sangat salah tanggapan tu...

aku cakap nie bukan nak tnjuk yang aku nie konon2nya baik sgt laa..
takda la mcm tu..aku pon pnh lalui zaman remaja...dan sekarang nie aku dalam lingkungan akhir remaja dan bakal menjejak ke alam dewasa..
oleh itu,aku dah penah lalui mcm ragam2 msa remaja..
bab kutuk mgutuk..gaduh bagai nak rak..maki hamun..dh biasa broo..hahhahhaaa..
so bila dipikir2 kan balik mcam budak xckop akal jer..
setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya..
cara mnyelesaikan tu bergantung kepda diri kita sendri..
bagi aku..aku lebih suka cara yang tidak mnggunakan suara yang lantang..
buat hbis air liur jer..
kita cakap secara sederhana tapi membawa maksud yang begitu mendalam pada diri seseorang tersebut..

ermmm...jadi...nth lerr...
pelik tol budak2 skunk...
kena kutuk cket pon dh terasa bagai nak rak..

adik2 yang masih dalam alam remaja,terapkanlah nilai positif dalam diri kalian..tak rugi pun buat macam malah mendatangkan manfaat kepada diri kita sendrik..

ok..dah balas nk type pnjng2..
bye..

No comments:

Post a Comment