Followers

Saturday, December 18, 2010

suatu perjalanan

aku ne selalu ada masalah nak memulakn entry..
mcm2 aku pikir ayat yang sesuai tuk memulakan entry..
hahaa..
pelik kan??

ok hari ini aku menjadi driver lagi
~huhuu..sian kn..
alkisahnya....
awek abg aku dtg umh ak tdo satu malam.
jadi mak ngn ayah ak xbagi dia balik naik bus..
dia bdk alor setar.
ye la..anak dara..naik sowg2 lak tuh..takot la apa2 terjadi pulak nnt kn.
jadi mak aku ckp aku kena hantar dia balik..

GULP!!
apa?? hantar balik alor setar..
dari KULIM ke ALOR SETAR
act,aku xpernah drive jauh2..
alone! tanpa pantauan mak abah aku.
selalunya kalo aku yang drive jauh msty ada abah aku kt seblah.
tapi kali ni diowng xikot.huhu..
ok xpe mia..be cool.

so aku ajak kawan baik aku ikot sekali..
nnt bila balik xda la aku sowg2.
ok apa yang ak nk story kt cni..
aku dapat merasa suasana perkampungan yang tidak pernah ku alami.
bukan aku xda kampung..ada..tpi bukan betol2 kampung yang ada sawah padi yang terbentang luas di belakang rumah..
mmg feel habis laaa..

so mcm biasa cik mia ne akan snap pictures dulu bergerak.
dh jadi hobi





ne la dia awek abang aku
kakjiha..



time ne aku ada kt belakang rumah dia.
kt belakang rumah dia ada mcm ulam yang mak dia tnam..
pergh..mmg jimat r..xpayah nk beli kt pasar lagi..
semntara mak dia duk amek ulam2 tuk kami bawa balik apa lagi bergambar la kami dengan bersuka ria..
kih3



gamabr yang penuh dengan candid



feel the scenery..







time ne aku duk kat belakang rumah dia..
keluarga dia da bela kambing,itik,lembu
mmg betol2 org kampung laa..
heheee


haaa...nmpk kn abg vios kt belakang tuh kn??
abg vios tuh ngh tggu aku balik umh..
aku lak duk sibuk bergambar..
hehheee...
kalo kowunk nak tahu ramai XHARAP sgt aku drive vios tuh..
yela memandang badan aku ne SLIM..
so xbpe sesuai la drive kete vios yang besar..
bak kata orang yang kata kt aku
~badan ja kecik,bawa keta besaq..xpadan dengan orangnya...
hahhaaha..
sabaq je laa..





yea!!mcm2 ulam kami dapat..
mekaciih ea makcik..
XD






my on my way to got back home,...
aku pemandu paling berhemah..
siap pakai selt belt lagi tuh..
XD



thnx ea tuk fatihah memerangkap bespren ak yang sudi teman aku..
jadi aku tak keseorangan..



dari kulim ke alor setar aku bawa dalam satu jam setengah..
dari alor setar ke kulim dalam sejam suku kot..
fuyo0o0..
^_^

No comments:

Post a Comment